Kundeservice, salg og IT support

Kundekontakten skal - uanset om den finder sted i omstilling, kundeservice, helpdesk, telemarketing eller via kørende sælgere - være professionel og imødekommende.

Manpower har i en årrække beskæftiget sig professionelt med udviklingen af kundeservice og telemarketing, og har i dag de bedst kvalificerede medarbejdere på området.

Kvalitet i ydelsen

Alle vikarer inden for kundeservice, salg og IT support har været gennem vores målrettede interview- og testprogram. Det er din sikkerhed for, at vikaren umiddelbart kan indgå i den ønskede jobfunktion og dermed blive en gevinst for virksomheden.

 

Til fagområdet benytter vi

Career Harmony
Et interaktivt PC-baseret modul-testsystem, som tilpasses forskellige stillinger og tester på fx jobsimuleringer, færdigheder og sociale evner.

Personligt interview
Vores Staffing Consultants har selv erfaring inden for fagområdet, og derfor er de i stand til, gennem personlige interviews, at afdække de styrker og kompetencer, som den enkelte vikar er i besiddelse af.

Personlige referencer

Manpower indhenter referencer på alle kandidater.


Udvalgte jobprofiler til "Inbound, Kundeservice go IT support":

  • Servicerende salg
  • Ordremodtagelse
  • Reklamationer
  • Kampagneopfølgning
  • Omstilling
  • Helpdesk og hotline
  • IT Support
  • nk/forsikring

Udvalgte jobprofiler til "Outbound og Telemarketing":

  • Salg
  • Mødebooking
  • Relationspleje
  • Markedsanalyser
  • Kampagneopfølgning
  • Interviews
  • Opfølgning