Vision og værdier

ManpowerGroup tager som virksomhed udgangspunkt i vores marked, der er: The changing world of work - et arbejdsmarked i forandring.

Vision

Vi er ledende indenfor udvikling, levering og implementering af ydelser, der gør det muligt for vores kunder at vinde på et arbejdsmarked i konstant forandring.

Vores beslutninger er konstant afstemt med vores tre værdier. 

Værdier

Personlige

Vi er interesserede i mennesker og arbejdets rolle i deres liv. Vi respekterer mennesker som individer, stoler på dem, støtter dem og gør dem i stand til at nå deres mål på arbejdet og i livet. Vi hjælper mennesker med at skabe deres karriere gennem planlægning, arbejde, coaching og uddannelse. Vi anerkender enhvers bidrag til vores succes - vores medarbejdere, vores kunder og vores kandidater. Vi opmuntrer til og belønner resultater.

 

Kompetente

Vi er fælles om vores viden, ekspertise og ressourcer, så alle forstår, hvad der er vigtigt nu og hvad der er på vej på arbejdsmarkedet - og ved hvordan vi bedst kan agere i forhold til dette. Vi lytter aktivt og reagerer på denne information for at forbedre vores relationer, løsninger og ydelser. Baseret på vores forståelse af arbejdsmarkedet, går vi aktivt videre med udviklingen og implementeringen af best practices på verdensplan.

 

Innovative

Vi er førende på arbejdsmarkedet. Vi har mod til at gå forrest, udvikle og være nyskabende. Vi accepterer aldrig status quo. Vi udfordrer konstant normen for at finde nye og bedre måder at gøre tingene på. Vi har det godt med vores iværksætterånd og reaktionshastighed; vi er villige til tage chancer, velvidende at det ikke altid bliver en succes, men vi udsætter aldrig vores kunder for risiko.

 

Hos ManpowerGroup har vi altid haft stærke værdier. Vi vil formidle en følelse og sætte aftryk hos dem, vi møder. Vores brand sætter fokus på dette.